Mini Robs

Tassarna<3

Sångläxa


Rebecka 18 år!

firades med middag+förparty hos becksi.

Iväg till....

gymmet och träna magen! sattsar på magrutor till sommaren! yeyy

new




Promenad med Siggson


Puss på baby!

Ringar


snygg

Förutom hatten. Den var hemsk

Mot Alingsås

blir en sväng på "stan" (tycker inte man kan kalla alingsås en stad, dom har ju förhelvete inte ens en h&m) innan det blir jobb på medborgarskolan.

Planering inför skolresan

Ullared, Allum och Frölunda torg

love!


Sångläxa

hur fan ska jag klara detta?! haha

Iväg och sola!

Kommer bli brun och fin! ;)

Onsdag

Inget jobb idag = najs.
.
Ska dra och träna nu innan skolan med mammi. Blir trevligt.
.
Slutar halv fem idag = mindre trevligt. Lär ju sova på psykologin, som vanligt.
.
PUSS

Tisdag

Började dagen hos tandläkaren -vilket gick super bra. Som vanligt då. Hade lite tandsten på två tänder i underkäken så hon tog bort det med ultraljud! haha. Lite roligt, men det gjorde ganska ont. Fick beröm också för mina "exemplariska" tänder som hon så fint uttryckte det.

Wellwell, nu ska jag dra ut i regnet för att gå till jobbet. Efter det blir det nog gymmet, sen promenix med vovven.


glad mandis med no makeup yeyyy

Nytt jobb igen

Börjar till hösten yeyyy


Söndag

Yes, idag är det min träna-plugga-städ dag. Ser fram emot det alot (eller inte). Ska iväg till gymmet nu iallafall, blir trevligt. Mammi och lillbrorsis hänger med. Kanske hinner med att sola en halvtimma också. hoppas.

Resten av dagen kommer spenderas med min mattebok.....


Är hos Noah

mys

Mina vänner är snygga!

haha, sorry men var bara tvungen!<3





Dansen igår!

Så jäkla roligt.

Visste att vi skulle ha vikarie, men tänkte aldrig att vi skulle få Mauro. Han är så jävla duktig så det är inte sant och herregud va vi garvade när vi skulle försöka göra det han gjorde. Hjulningar hit och hopp dit. Slutade med att Amalia blödde, mina knän hade rivmärken och brännsår och Johanna stod och garva åt mig när jag ramlade. haha.

vi kickade asssss i vilket fall.

Avslutning med jobbet

Gick super bra. Förutom att Antje (hehe) tvingade mig att äta korv med bröd, så nu mår jag illa som bara den. Tycker det är riktigt äckligt med korv, så ja.. hehe



handstående tävling. Lillkillen på bilden var awesome


Slut.

Drar till....


Bus med Sigglibabe





Nu går vi och lägger oss..

Noah ska med 07:15 tåget och jag med 07:40 bussen. Fyfan vilka tider, borde vara olagligt att åka till skolan så tidigt...


Godnatttt

oh happy day

Jag tycker så mycket om mina femåringar. Helt sjukt duktiga är dom. Elsa hade gjort en egen dans tills idag som hon ville visa mig, så söt! Nästa vecka är det Esme som ska göra en och visa upp för alla.
Förövrigt skippade jag skolan idag. Var med min baby istället. Satt i solen och drack cola, oh happy day! Sedan blev det jobb då, och nu är han här igen och lagar pancakes till mig. Senare blir det film och mys.

-

misslyckades

Sångläxa


min pojke är bäst, faktiskt.

Han kommer och räddar mig när jag inte vill sova själv. Satisfaction.
<3

Förövrigt måste ju dagens höjdpunkt vara synen av att se mig sitta upp och sova på psykologin. Synd att jag inte fick ta del av den... haha

Skola+jobb



Är hemma vid 10 ikväll..

SUG

No money left

Köpt lite allt möjligt. Vet dock inte om jag ska behålla allt, ska hem och prova


Armband


Kärlek

Har sånglektion snart...

..och har inte övat på mina låtar (y) fan va najs

hjälp

hahaha robbsan

Mot stan

wiiii. Ska in till stan och köpa slut mina pengar nu.
WE LIKE!

Måndag igen... och bilder från lördagen

Låg död hela dagen igår, blev ganska sent i lördags..

Dock hade vi SJUKT tråkigt. Det var så himla lite folk och dålig musik och allt, så va fan, vi drog hem ganska tidigt. Tog en evighet för mig att komma hem iallafall, vettefan varför. Sedan fick jag ett ryck och bytte sängkläder och efter det på med mamma mia filmen i ett försök att sova = omöjligt. Tillslut gick det iallafall, vill inte veta vad klockan var...

Var med baby igår. Tycker om det riktigt mycket.

Bilder från Blvd i lördags:







snygga som fan!

-

"Life is like dancing. If we have a big floor, many people will dance. Some will get angry when the rhythm changes. But life is changing all the time."

-- Don Miguel Ruiz

Utgång!

Nu blir det blvd med frugan.

Förra veckan hade vi sjukt kul, så hoppas det blir lika lyckat ikväll :)

Saknar min baby dock. Men får träffa honom imorgon som tur är <3

Puss!

Saknar mitt blonda hår..


jag och alex i sommras


Från den gamla bloggen

Sitter och läser igenom min förra blogg och hittade detta:

Scout-safari imorgon!
Vi följer sävelången från början till slut.
Träffas kl 07:00 i Floda centrum.
MVH team scout.
och kom ihåg, var alltid redo!

Fan va jag garvar! hahah

Jobb+Gym+Dans

Hatar att lovet är på väg att ta slut
Ogillar att jag ska sova ensam inatt
Gillar att jag fått gjort något idag

Ska dra till dansen nu. Har inte dansat på tre veckor. Känns tomt utan dansen, så det ska bli skönt att det kommer igång igen.

Älskling


Färgar håret....

hmmm.. till mörkt eller ljust?
You'll see later

Snygg

20100222

Sångläxa


3 månader..

..firar jag och min Siggli-baby tillsammans idag.
+ att han fyllde fem månader i måndags. Börjar bli stor nu.. inte okej.

<3

Tänk att det bara har gått fyra månader! Känns som att du alltid funnits hos mig.

RSS 2.0