Hemma igen!

Hann åka hem en sväng tills dansen börjar. Så har vart ute en sväng med vovven och ska nu äta och byta om innan jag ska dra igen.

Efter dansen blir det att jag kommer hem igen och fixar mig, sedan drar jag och alex till PC för att möta upp Noah+vänner! sjukt roligt!

Pusss!

Nu drar jag in till stan!

Hörs sen! 

Och förövrigt bet kattjäveln mig i hakan precis! inte ok


PC och Parken med min babe ikväll!


Alex+jag

Barndansen!

åh va roligt det var! Hur söta barn som helst och duktiga var dom också! Lärde sig jätte fort koreografin så i slutet fick jag improvisera ihop en fortsättning så dom skulle kunna gå vidare. Dock var vissa ganska stökiga av sig, men det fixar sig nog (hoppas jag!!) haha.
Hann med och träffa älsklings Noah en kort stund efter jobbet också. Imorgon sover han hos mig efter vi vart en sväng på PC och Gamle port/Parken (får se imorgon hur det blir) och träffat gamla och nya vänner. Kommer bli jätte mysigt!
Nu ska jag ner och kolla vad jag ska ha på mig imorgon och efter det blir det en sväng till gymmet med la madre. och sen ska jag sova!

Puss på er!


en glad mandis i Alanya 2009

Torsdag

Skönt att inte ha någon matte eller ge-mu idag! Att sluta klockan tolv är aldrig fel :)

För tillfället håller jag på att planera inför dagens danslektion. Första gången med småttingarna idag ju, får hoppas det går bra. Har dock väldigt ont i halsen och är sjukt trött.. inte riktigt okej.

Anyway, ska fixa det sista nu och sedan dra till tåget. Måste vara där en halvtimma innan och hämta listor och kolla musiken och grejer.

Förövrigt saknar jag min älskling väldigt mycket. Tycker inte om att han är i Alingsås och jobbar. Kommer träffa honom imorgon iallafall, vilket är himlans tur för annars hade jag gått under..

Pussss!


jag o lis innan dansuppvisning i höstas

Mys

Ikväll blir det mys med min älskling igen! Var utan honom inatt, vilket kändes förjävligt, så ikväll ska vi hyra film och mysaaa! Can't wait!

Ska ta med mig vovven ner till centrum och möta honom nu.

puss!

Promenad med Siggeli

Kom precis in. Fyfan va kallt det är ute!


Sigge somnade direkt! Min finaste.

Riktigt fint.



Näääästan så man får tårar i ögonen

Sångläxa


Hittade katten


I can cut u into pieces when my heart is broken

Kort dag idag pga att vi inte hade någon historia.

Så just nu sitter jag och väntar på att Noah ska komma hit innan jag ska åka och jobba. Saknar honom nu, vilket är helt sjukt med tanke på att vi vart ifrån varandra typ.. fyra timmar? haha.

Aja. Ska plugga lite matte medan jag väntar.

<3

Sångläxa


Sovit dåligt inatt igen...

Inte okej!

Anyway.. Håller på att fixa frukost till mig och Noah nu. Han ligger fortfarande nere och sover, och det kommer han nog fortsätta med tills ett tag efter jag gått, så han får äta sen. hehe.

Känner på mig att jag kommer somna på historian idag.. usch. Får nog tillbaka provet också, känns inte riktigt okej.

Måste ut med vovven innan jag går också. iiih, nu blev det bråttom!

Puss!


Min fina Siggli<3

Måndags underhållning


Lucia



Middag på Aludden med lucia folket 11 mars. Kul att träffa tjejerna igen.












(hahaha)





haha. Jag budar!


hahahah




Stannade hemma från skolan idag..

...bara för att visa hur illa jag tycker det är att lovet är över


PUSS!

Bakar bröd..

.. med min älskling!



mjöligt och kaos haha. tror inte ni vill se resultatet...

RIP


Jag och girlsen skakar rumpan!

Hahaha.

http://sendables.jibjab.com/view/65YQkoXVjVsdTGM7

Suddiga fjortis bilder gillar vi! haha


Fan va snygga vi är ;)

Längtar till Turkiet



Snart är jag tillbaka igen! Alanya 03,07,08,09 var hur roligt som helst, men 2010 kommer ändå bli bäst!

Du gör mig lycklig


Mina kurser



Super roligt att det börjar redan på torsdag! Får börja planera snart vad jag ska göra med småttingarna.

Sova?

yey.. klockan närmar sig halv tre, och jag är fan inte trött... Kan ju bero på att jag sovit exakt hela dagen...
och Noah har vart världens gulligaste som tagit hand om Sigge(och mig hehe) både igår och idag. Nu ligger han brevid mig och sover. Min fina<3 

Anyway, gårkvällen var helt sjukt rolig. Har alltid lika roligt med Alex! Har lite bilder. Är medveten om att dom är väldigt suddiga, men det får ni helt enkelt leva med.


På tåget in till stan träffade vi en kille vid namn Magnus. Helt sjuk


På PC


Vidare till Karisma


Alex och David på Karisma


Träffade Magnus på vägen hem as well. Roligaste tågresan på länge! hahah

Nu drar jag ut med Alex!

Först ska vi till pc och sedan blir det nog karisma.

Hoppas ni får en trevlig kväll ;D


I'm off!


Puss!

Shopping+bio

Är riktigt stressad just för tillfället med tanke på att jag och brorsan ska med bussen som går om en halvtimma. Får skriva fort, hehe.

Ska till stan idag och shoppa med mamma och lillbrorsan, och efter det blir det bio. Får se vilken film det blir. Egentligen ville jag ju se Avatar 3D, men biljetterna var slut.. Så får bli någon annan istället.

Efter bion ska jag antagligen ut med Alex.

Noah har Sigge idag, så behöver inte tänka på att komma hem till hunden iallafall ;D  lite skönt.

Nu måste jag laga mat innan jag drar. Puss!


Noah tar kort när jag sminkar mig - inte okej! haha


Mys med mina älsklingar

Vaknade upp mellan Noah och Sigge imorse. Kan det bli bättre?

Jag gick iaf ut med Sigge och Noah låg kvar och sov en stund.


på promenad igårkväll


Sigge baby<3


love


Gymmet

Kom precis hem från gymmet nu. Var där med mamma i ca 1½h och körde slut på mina armar.
Ska springa upp och ta en dusch nu innan pojkvännen kommer hit. Måste nog ut med hunden också, men det får han hänga med på, för hinner inte innan.
Förövrigt tror jag att jag tappat mitt musikaliska sinne då jag just fick be pappa om hjälp att stämma gitarren... Något är fel på mig...
spelar lite hösten 08

Seg tisdag

Dagen har varit sjukt chill. Första gången på länge jag tagit det riktigt lugnt faktiskt..

Nu ska jag hem till älsklings noah och äta middag. Han ska laga tacos och det gillar vi!


på middag hos Lina.


Fick jobbet!

Kommer nu spendera mina torsdagskvällar som danslärare på medborgarskolan! Börjar nästa torsdag, så det är snabba ryck. Kommer iallafall bli väldigt roligt :)

Efter interjuvn så gick jag runt i alingsås en stund och köpte en tröja på gina samt ett pack emd strumpor -behövdes! Har hål i varenda en jag har här hemma.

Nu ska jag iväg och sola!

Puss på er!


Mot interjuvn..

i alingsås.

Är liiiite nervös, men hoppas det går bra.

Puss!


I don't care, I'll show you how to love

Såg melodifestivalen i lördags ju, och jag har hittat vinnarlåten. Så himlans bra är den.

Eric Saade - Manboy

Lyckades ladda ner den, så den spelas på repeat här hemma. Både jag och mamma är galna haha.




Förövrigt har jag ny design. Me like!

Alla hjärtansdag

Ska spenderas med min baby. Han kommer hit om ca 1 timma, så jag måste fixa mig lite nu.
wellwell. Hoppas ni får en mysig kväll!


Saturday

Vaknade upp med älsklingen brevid mig imorse, mysigt!
Nu ska jag ut och gå med min babyvovve. Kanske går förbi Noah och hälsar på hans mammi :) Får se hur vi gör.
Hörs sen!

Modevisning på Valand

Blir det den 19/2. Fick inbjudan precis :] wiho


godmorgon!

Jätte skönt att sova ut, det behövde jag verkligen!

Nu ska jag ner och fixa mig inför skolan. Har en väldigt kort dag idag på bara två timmar, så det blir skönt. Behöver man inte sminka sig så jätte mycket heller ;)

I'm off!


Går och lägger mig

hörs imorgon ;D

Open Jam



Saknar den dagen, faktiskt!
Dansuppvisning i Göteborg med gruppen FENJ. Hela pad(vår dansgrupp) var dock inte med, men tre utav oss! Hittade en film på youtube som lagts upp för ett bra tag sedan, men ändå!
(Elin, Lisa, jag och de andra tjejerna utan för FENj är bara med i början)


Ganska kass kvalite. Men whatta faakk :]

Humor

Hittade detta i min gamla blogg. Inträffade hösten/vintern 07 skulle jag tro. En konversation mellan mig och la madre.

hon - Ah, Sebbes mamma tyckte intejag var så jobbig väl?
jag (ironisk)- jo, hon har fan aldrig träffat någon jobbigare sa hon till mig.
hon - vaaaaa?  nääää, slutaaa = (
jag (fortf. ironisk) - Nej, men det e sant
(så hör man Sebbe i bakrunden hela tiden säga - neeeej, nej nej nej nej nej neeeeej )
jag (ännu mer ironiskt) -  Asså... det står en gubbe här och säger nej hela tiden :S
hon - VAAAAAA? ÄR DET EN GUBBE DÄR?
jag - jaaa, han säger nej hela tiden :S
hon - GÅ DÄR IFRÅN FORT DÅ!

hahaha. Var bara tvungen.


Pedibooooo



Nu blir det en långpromenad med vovven, sedan blire gymmet!

awesome

trött..

  • Sov hela Ge-mu lektionen idag
  • Blödde näsblod imorse
  • Stressad


Nu ger jag upp och går och vilar. See yaahhhhhhhh


Home again!

Sååå nu är jag äntligen hemma igen! Har varit och jobbat i Lindås med mina småttingar. Krävande och jobbigt, men väldigt roligt. Sov hela bussresan iallafall, så var pigg när jag kom dit :)

Angåengde inlägget nedan:
Jag har sökt lite jobb här nu inför sommaren, och har nu fått svar på en(än så länge) utav ansökningarna. Detta jobbet är dock inget sommarjobb, utan ett vikariat. Inte så jätte bra kanske, men det är riktigt roligt!
Berättar mer ifall jag får det. Ska såklart inte hoppas på för mycket. 

På fredag blir det utgång med Alex och Michelle. Kanske att Lisa kan smyga sig in med. Vi kan ju hoppas. 
Nu blir det plugg resten av kvällen, så kanske jag kan sätta matteprovet imorgon. 

Puss på er!

 
Bryggeriet med Michelle och Alex för några veckor sedan.

Anställnings intervju!

Fick mail nu! Ska på anställningsintervju! wohoo!

Carry on

Haha. hade helt glömt av att jag gjort en ny blogg! lite roligt. Får se om jag kan fortsätta skriva här nu och inte lägger av som alla andra tusen gånger jag gjort en ny blogg.
Sitter just för tillfället och väntar på bussen. Tycker det är riktigt dåligt av västtrafik att inte ha bussar som går normala tider. Det går INGEN 531a 12:43, 13:43, 14:43  Vad är detta?! Precis som att ingen slutar skolan halv två eller halv tre? Det gör jag i stort sätt varje dag, och får på så vis vänta 45 minuter(!!!!) tills nästa buss kommer. Helt sjukt.
What can I say? Jag är bra på att klaga :]
Förövrigt betalade jag och Alex handpenningen till våran bokade Turkiet resa idag! Bara 4 månader nu tills vi åker. Tiden har gått så himla fort..
Min fina and moi. På väg till björboholm i vintras.

Something special


Baby ♥

Hinner bli 20!

Jag och Becka har räknat ut att vi hinner bli 20 år innan jorden går under 21 dec 2012. Inte illa det! heh


Unstoppable

Redan tisdag idag, fan va fort det går!

Kul att jag har så mycket att skriva......

Nästa vecka är det lov iallafall. Det ska bli jäkligt skönt att få sova lite. Hinner varken äta eller sova längre, helt sjukt egentligen.. Så ere så ere.

Nu ska jag upp och duscha innan Noah kommer hit iallafall.

Pussar!


Julafton 09.


RSS 2.0