Bästa låten - yes!

Tyskland vann ESC. värt.
Det var det bästa låten. Punkt.

Student

noahs klass springer ut.

min fina

<3

noah och lillebror

hihihi

Stockholm DG


6 månader. Ett halv år.

jag älskar dig.

Hemma hos baby




Älskar dig.

Packa?

Jag har fått ett ryck.
I väntan på att Noah ska komma hem från en middag inne i stan så började jag och packa inför Turkiet resan.
Det är ju bara 25 dagar kvar, så why not? ;)
snart sitter vi här igen :)

Sigglisch är pömsig


Min fina


Mot stan

Nu drar vi in till stan för att titta på Noah.
Har vit tunika, ballerina skor och bara ben. Riktig sommar!

Plugg+Bal

Ska iväg och titta på Noahs bal ikväll med Alex och hennes boyfriend Seerwan.

Ska bli roligt att få se älsklings Noah i kostym typ?

hihi.

Just nu sitter jag ensam i datorsalen. Slutade för en halv timma sedan egentligen, men ligger lite efter i engelskan så sitter kvar tills min sånglektion börjar. Har skrivit två A4 sidor nu. känns grymt.

Känns ännu grymmare att mitt historia arbete om förintelsen gick på 9 sidor. haha.

Nu ska jag fortsätta.


Så liiiten och sötast i världen. Baby, hur gammal är du här?

away

Nu drar jag och vovven hem till älsklings Noah för mys och övernattning. We likei.

Bilder från kvällen

alex i sitt nya hår - super snyggt!
tattooooo

H&M


In action







Det är så charmigt när man fotar människor som sjunger, man ser ju ut som.. haha jag vettefan.

Ikväll blir det karisma med Alex



awesome

Disney

Nu drar jag iväg för avslutning med jobbet. Tjejerna ska visa upp en koreografi till låten "He lives in you" från lejonkungen. kommer bli nice.
Efter det blir det ännu mer disney, då det är konsert i aulan med kören + treorna där det är disney tema. Så har ganska bråttom nu. Ska hinna med tåget och är inte klar ännu. stressstressstress.
Anyway. Det är kl. 19:00, kom dit om ni vill. 40:-
Puss!

Om en månad..

..sitter vi på stranden igen och säger till turkarna att vi är lesbiska så de ska låta oss vara. Frågan är om det hjälper något.. hehe

haha

Får jäkligt roliga kommentarer då och då.

Min köttbulle


Zebra



You found me

Mot skolan. Ser inte fram imot det alls.

-

Fick precis reda på att en dator är viktigare än mig. Känns awesome.

-

det gör så jävla ont i mig

Treornas bal

Först blir det jobb, sedan drar jag och Alex och tittar på treorna som (förhoppningsvis ;D) är riktigt snygga inför deras bal ikväll!
a&a

Snyggt

twiligt is my religon 030  Kvällens outfit
Riktigt snyggt. hittad här.

Bikini


Ska köpas så fort jag får lön.



Trött



Ska ut och springa nu! Tror jag tar vovven med mig, så får jag lite sällskap :)
Senare blir det nog en sväng mot stan/allum + mys med Noah. Han har jobbat hela natten så antar att han sover fortfarande, så blir nog framåt kvällen han kan komma hit.

Anyway..
puss!

Saknar min fina pojke..


En nos

Sötaste babyn i hela världen.

Own

There he stood
Behind the wall
Said "hold on"
But I couldn't reach far enough
to wrap him in my arms

such a fail..

In till stan!

Drar in en snabbis till stan för att fixa lite grejer.



PUSS!

Modevisning

Var på modevisning med Becks och Anna. Riktigt trevlig kväll med massa snygga kläder + dans efter visningen.






hahaha snygga






Noah försöker..

..ta kort under min klänning.
lyckat!


Iväg till...

Kungälv!

Ska dit och springa.

Sprang igår på gymmet. Det gick awesome. Sprang på 9:52!! lycka

Sen kommer min babe hit och gör mig ännu lyckligare. Can't wait.

Jag har planerat våran dag i detalj


yey

Denna dagen har vart skit. Iallafall om man jämför med gårdagen!
.
Hände så mycket bra igår. Jag vaknade med über städat rum med ny spegel uppsatt samt ny byrå med snygga grejer i (Noah gillar), fick tillbaka arbetet om Cubakrisen och hade fått mvg, fick tillbaka svenska provet och hade fått vg, Psykologiläraren hade hittat mitt prov(!), min chef ringde och berättade att hon vill att jag ska hålla i street/hiphop dans för typ 12,13,14 åringar ngt(inte bestämmt vilken ålder än) samt att hon flyttat lokalen till floda så jag slipper åka(!!! :D), betalade turkietresan, åt mat med Alex i solen och på kvällen kom Noah hem till mig och gjorde mig allmänt glad<3
.
TOPPEN

sjuk

är sjuk igen. så jäkla typsikt.

Sitter här och dricker vitaminvatten iaf. Drog och köpte en sån svindyrjävlautsugarflaska full med c vitamin för nu jävlar ska jag bli frisk, och också hålla mig frisk.

Vill kunna träna igen. sprang på 10:32 sist, damn I'm good.

Saknar sommaren


RSS 2.0