zzzup

I övermorgon drar vi.

Ikväll blir det fest hemma hos Johanna som fyllt arton år. Kommer bli roligt att se många ifrån klassen.
Nu ska jag baka kladdkaka och sedan fixa mig.

Puss!


Mina kurser


Manikyr

Funderar på att fixa naglarna när vi är nere i turkiet. Mycket billigare där.

Annars kanske man kan fixa det själv hemma, finns ju speciella set så man kan fixa det själv..
Får se hur jag gör :)

BaByliss Manikyr- & Pedikyrset
från eleven.se

Om sex dagar åker vi

till Alanya. Asa nice, asa bäst.



Förövrigt var vi även på bio idag; nya sex and the city filmen. Andra gången jag såg den, men den var absolut lika bra för det.

Nu är jag hos baby. nu ska vi sova. naaat


Update från huvudstaden

MINA FÖTTER!

Herre-min-gud vad jag har ont haha. Har gått runt här i Stockholm hela dagen. In och ut ur affärer (speciellt H&M) med mina klackar. Har köpt lite små saker; tre klänningar, två ringar, nagellack, ögonskugga samt typ 100 liter cola. Som vanligt är dock stockholm grymt och jag fick allt till kanon priser! 

Det är även bara en vecka kvar tills jag och Alex Palex 100 D(hehe) åker till Alanya. Femte året för moi. Det e nice det.

Nu ska jag ha party här på hotellrummet med ännu mer cola, Wavin' Flag-låten på högsta volym och ett varmt bad. Yeyy


Stockholm!

Om fyra timmar åker jag till Stockholm. Blir shopping, mys och.. shopping antar jag.

Tar med mig min dator+sex and the city boxen, så jag har någonting att göra medan mamma och gustav är på konsert.

Ska försöka sova någon timma nu iallafall. Blir mer sömn i bilen upp sen.

Sist jag var i Stockholm:



den gången med Lis, som förövrigt åker till Alanya redan på söndag. Vi får ses där nere helt enkelt! ♥

Nu blir det ca tre timmars sömn!
Puss!

Lillebror

puss!

Förövrigt åker vi om 8 dagar!

shoes


10 dagar

Imorgon får jag sommarlov
På lördag åker jag till Stockholm
Om 10 dagar sitter jag och Alex på planet till Alanya.

Du är mitt allt


-

Har loggat in här flera gånger idag, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Är så trött och tråkig nu för tiden.
Igår satte jag mig och vovven på en buss mot gräfsnäs iallafall för att få se pojken min i typ fem timmar. Det var värt det. Hade saknat honom så sjukligt mycket.
Nu ska jag ut och gå en långpromenad och sedan ta en lång dusch. Efter det ska jag förhoppningsvis bara sova.
usch va tråkig jag är.

-

orkar inte mer.
jävla skit dag.

ESC med brudarna

Kvällen i bildformat



Sötaste vovven


RSS 2.0