Filmkväll med girlsen

Ska hem till Nina nu och träffa tjejerna. Senast vi sågs alla fyra var på nyår, så det ska bli lite mysigt.
Saknar Noah.
Mår inte alls bra, min hals dödar mig.
Men men :]
See yah laterrr

snygg


---

fortfarande sjuk.

Torsdag

Mina planer om att vara i skolan varje dag den här veckan går inget vidare. Är hemma idag. Inget jag kan hjälpa dock, då mitt imunförsvar inte verkar vilja samarbeta. Fyfan va ont jag har i min hals.

Ska försöka piggna till lite så jag orkar jobba sen, plus bio med Noah. Så ska sova en stund nu.

Men först ska jag hugga halsen av mig så jag blir av med den jävla hostan.


orkar inte

-

Ska möta upp min älskling nu..

.. Sen blir det mys och efter det jobb.



Sångläxa


Bio med mah baby på torsdag!


Tisdag morgon

Uschhh jag har blivit så jäkla slarvig/lat/stökig. Det gillar vi inte.
  • Mitt rum ser ut som... fan
  • När var det jag tränade sist?
  • Var är min mobil? (kommer ju aldrig ihåg vart jag lägger den..)
  • "Vaaaa, har vi prov på torsdag?!"
Som sagt..
Nu ska jag upp och duscha iallafall. Vaknade förut när älsklingen skulle dra, så är uppe en timma tidigare än vanligt.
Pusss!

Roliga räkningar

sitter här och ska betala mina jävla räkningar..
Tycker det är jävligt idiotiskt att dom tar betalt för att skicka ut en faktura. Det är ett jävla papper.

Sing like me

Lyssnar på chrisssyy, mumsar glass, väntar på min baby och mår allmänt bra.

Lektion....

Ska ha lektion nu... Svenska, sen Engelska där vi ska ha årskursprov.. Kommer gå åt helvete.


Topshop.com


Jag har det trevligt...

Varför är det bara konstiga folk på biblioteket? Känns som att jag är den konstiga för att jag är hyfsat normal (jämfört med folket brevid mig iallafall)


Till höger har jag en medelåldersman som sitter och pratar med sig själv och gör massa rörelser och skit och låter.. asså det är läskigt på riktigt.

Till vänster har jag två ungar som snackar som om dom vore typ 50 år -.- tror dom är lite efterblivna också.

Min sötnos!

kolla va liten<3 sötaste!

Mys med min bebis



Favorit väskan

från gina tricot. Var med mig ute i fredags och fan va jag älskar den!

Barnvakt

Sitter hemma hos Andreas just nu och passar Olivia medan han är och tränar.

Är väldigt trött efter igår. Kan meddela att jag hatar Boulevard från och med nu. Så himla oproffessionella.

Anyway. Ikväll blir det plugg-jag vet mitt liv är så jävla kul..

Jobbat

Jobbat hela kvällen. nu ska jag sova.

ska dansa imorgon. Det gillar vi

Måndag? Torsdag?

Godmorgon. haha, var helt säker på att det var måndag idag, men kom på att det var torsdag, så det gjorde mig lite lycklig iallafall. Imorgon = fredag = helg.

Just nu sitter jag och käkar frukost. Har precis duschat. Kom hem från Noah för en stund sedan, sov där inatt :) mysigt.

Nu har jag lite bråttom så ska ner och föna håret. Lär ju missa bussen.

Ska dansa med småkidsen efter skolan (jobb) så behöver sätta mig och planera lite också.

Pusss!

me like


ge mig sommar, alanya och denna klänningen. tack


Naglar. Ett handikapp?



okej..

jobb jobb jobb

Jag är helt slut nu.

Stressat hela dagen.

Mår förjävligt just nu.

Ska sluta klaga och gå och lägga mig istället.

Förövrigt har min lillebror magsjuka, kan ju inte bli bättre.. Jag lär ju bli smittad.

Love u!


becks änd me


BLVD eller Karisma?


Ledig idag!

Alla lärare är på kurs! wiho
Ska dra och träna om en stund, sen blir det stan för att köpa något snyggt till på fredag då det eventuellt blir utgång med Alex!
men först plugg :( fan

Borde vunnit...

Sverige är inte kloka.

Är klockan bara fem?!

herregud, känns som om jag borde gå och lägga mig! är jätte trött och det känns verkligen som att dagen ska vara slut nu. Ändå så är klockan bara 17:14..
Kan vara för att jag vaknade vid sju. Låg och myste med Noah, upp till gymmet och träna+sola, åkte till jobbet. Städade. Träffade Alex och tog en promenad med henne och vovven till Noah. Sen buss hem. Bada vovven. Iväg till mormor. Fika. Hem. Läxor.
Hektisk dag indeed. Brukar hinna med hälften av allt det på min vakna tid, men nu har jag helt plötsligt massa timmar över. Va fan ska jag göra nu?

Update

Träna+Plugga+Jobba = Söndag
Dom behövde mig i cafét.
yeyy till pengar!

Plugga+Träna = Söndag

Kul att jag vaknat ett x antal gånger inatt av att jag var säker på att det var någon i mitt rum som stod och tittade på mig - vilket det såklart inte var, men ändå. Så när jag vaknade klockan åtta gav jag upp med mina försök att somna om igen och satte på en film.

Nu käkar jag frukost och ska snart dra till gymmet. Var ett jävla tag sen jag var där sist (ca 2 v), så får se hur det går. Innan måste jag gå ut med vovven dock, men det går fort.

Förövrigt gick jag just med i världens bästa grupp på facebook:




Resa bokad!



Stranden + hotellet
Har bokat resa nu i maj så får se om vi kan komma iväg. Den är inte betalad än, så har några dar på oss att checka så det går.

bella & tyra show

underhåller mig medan jag väntar på Noah ;D

Iväg till dansen..

.. Ska springa till bussen nu, så jag kommer i tid till dansen. Sedan blir det mys med min älskling.


Middag på Aludden




Jätte mysig middag med de andra Lucia kandidaterna igår på Aludden!

Försov mig

Drömde hemska, konstiga drömmar inatt -utan att vakna! Så jäkla verkliga var dom, speciellt den när jag drömde om otrohet.. fyfan. Ville helt seriöst gå och hänga mig, så fatta va lycklig jag var när jag vaknade och insåg att det inte var på riktigt!
Nu sitter jag uppe och äter frukost. Har tagit en dusch med precis :] inte alltid jag hinner med det på morgonen, men idag drömde jag ju somsagt massa konstigt så vaknade inte när alarmet gick på. Kände inte heller för att stressa, så tar det lite lugnt och tar 10:01 bussen :)
Ska ner och fixa mig nu!
Min

Älskar vädret!

efter jobbet i lördags

Kollar resor med la madre

Kanske bli att jag besöker Alanya mer än en gång detta året.

I'll supply the love


Jag suger på Xbox

blev precis rå-spöad av min femåriga lillebror. inte bra inte bra

Vakna alldelses för tidigt är ju roligt?

Godmorgon!

haha, 06:58 är klockan och jag har precis ätit frukost och vart ute med vovven. Börjar inte fören 10 idag, så det känns ju lagom roligt att jag vaknade såhär tidigt; typsikt.

Aja. Hyfsat kort skoldag idag och efter det ska jag träffa Lis, tror jag. Hade behövt åka in till allum en snabbis och köpa hårspray, så kanske att hon kan hänga med på det :]

Senare ska jag träffa min baby!

TILL HELGEN VILL JAG GÅ UT!

PUSS

<3


sötnosarna!

Söndag

Har vart i stan hela dagen idag. Är helt slut nu! Ska upp och ta en dusch så skriver mer sen!

puss!

Lördag

vaknade inte upp med noah brevid mig idag. nej, vaknade av att han stod över mig och tittade på mig! haha. läskigt.
Var och jobbade idag iallafall, ganska gött att få betalt för att sitta och dricka cola och läsa New moon. Med andra ord: det fanns egentligen ingen anledning till att jag var där med tanke på att det knappt var några folk där.
men men, lite rikare, lite smartare, lite tröttare gick jag därifrån för att åka med älsklingen till alingsås för att träffa hans bror.
ja.. det var en upplevelse jag sent kommer glömma.
förövrigt luktar hela mitt hår som Noah. me likeiii! Kan tänka mig att det kommer ifrån Jonathans lägenhet. Fast hans lägenhet luktade mer instängt och cigarettrök.. hmm

Mot centrum för att möta upp älsklingen!

puss!

Robbsan


Amanda är..

förjävla trött på att vara sjuk nu.
osminkad och snygg (naaat) yeyyyy

Stockholm DG


-

Nu sover jag.


Jobb

Sjuk mandis på jobbet.. yeyy

Hemma hos oss just nu:






fortfarande sjuk...

Var en snabbis i skolan för att göra svenska provet. Gick bra tror jag. Men var tvungen att åka hem direkt efter för mitt huvud sprängs! bokstavligt talat..

Ska lägga mig och sova en stund innan jag blir tvungen till att åka och jobba.

och att vakna med noah brevid sig är det bästa som finns. var nära att jag inte kom upp ur sängen, dels för att jag mådde så jävla dåligt och dels för att jag hellre hade legat brevid min älskling och pussat på honom hela dagen än att gå till skolan. fan 

Happy!

Gissa vem som kommer hit om ungefär en timma och gör mitt liv värt att leva igen? :D

Ledtråd:


parken i fredags

Blev inget jobb för mig idag

så nu väntar jag på att Grey's ska börja!
me likeiiii

nyktert (y)


hahaha!

honung i te?

Godmorgon.
Jag har precis vaknat. Mår ännu sämre idag så ska gå och bädda ner mig igen med en kopp te med honung i -vilket, jag tycker, är väldigt äckligt, men det ska tydligen vara bra för halsen. Har vanligtvis bara mjölk i te. mumsi
och ja, jag ska till jobbet sen. tyvärr. jag känner att jag måste. För pengarnas skull, för Nicoles skull (så hon slipper vara själv med ankan) och för Wilmas skull då jag har hennes hårspännen hemma som hon tjatar över varje gång (har glömt dom varje vecka hehe).
Så nu ska jag gå och lägga mig igen, försöka bli frisk och plugga lite till proven jag har imorgon. Wish me luck.
Puss!

Nu ger jag upp...

Efter en dag av smärta i vänster knä, huvudvärk, hosta, halsont och förkylning samt två timmars plugg, desperate housewhifes premiär och ett x antal promenader med vovven går jag och lägger mig.

Imorgon blir det jobb, hur i hela världen ska jag orka med det?!

Godnatt!


jobb imorgon... orkar iiiinteeee

Saknar min älskling..

Vart utan honom i endast några timmar, men oj vad jag saknar han...

can't wait!

Om exakt 4 månader är jag och Alex i Alanya. Resan är redan bokad och handpenningen är betald! awesome.


hotellet


tisdag

Godmorgon!

Kul att jag vaknade upp och kunde knappt svälja imorse.. Ännu roligare är det väl då att jag måste gå på historian idag. Är inte jätte pepp på det kan jag ju meddela. Får la dra dit och åka hem sen igen antar jag.

Känner att jag har så mycket roligt att skriva om idag (eller inte). Så ska sluta tråka ut er nu och gå och ta på mig något ;)

Puss!

My baby and I



På parken i lördags.

haha

Alex då..........

Har inte hunnit skriva något i helgen...

och nu ska jag iväg till skolan.. skriver när jag kommer hem! :)

Pusss!

RSS 2.0